půjčte si obytný vůz    kupte si obytný vůz
Chcete auto? Volejte
608 965 069 nebo 602 601 314
Pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Popisek:  Tuto Insignii jsme dnes 30.07.2018 vykoupili jako protiúčet na S-Maxe  a prodávali jsme ji majiteli přesně před rokem.  Rodinka se jim ale opět rozrostla a tak bylo potřeba větší "krabici". Aktuálně má najeto 166.425km, je čerstvě po výměně oleje a filtrů a po výměně zadních destiček a kotoučů. Jinak je auto naprosto stejné, jako když jsme jej prodávali před rokem. Pouze si ji majitel nechal Chipnout na 124kW a 438Nm u profi firmy a samozřejmě s možností vrácení na původní hodnoty. Jede to jak z praku a spotřeba do 6 litrů.  Stále platí, že je možný odpočet DPH auto…
Popis:  Rodinné auto není, obytňák to není, tak co to vlastně je ?  Je to valník s plachtou pro převoz materiálu který nesmí zmoknout a zároveň se tam dá nakládat z boku, zezhora a zezadu. Ložná plocha je 430cm dlouhá, 201cm široká a výška plachty je 174cm. Tažné je na 2 tuny, jezdí v tom max. 3 lidi.  Jedná se o dovoz z DE, auto je po jedné  stavební firmě, protože jinak by mělo najeto 500tis. Km. Protože je určeno opět pro stavební firmu, tak nevadí nějaká drobná poškození  ve stylu odřených plastů a škrábanců na korbě. Důležitá je zde…
Popisek:  Nazdar lidi. Dnes jsme vykoupili a dnes nabízíme toto ideální auto pro manželky, pro ty co mají panickou hrůzu z dieslů (neoprávněnou), pro ty, co jezdí krátké trasy, pro ty, co chějí být na silnici vidět, pro chalupáře, pro ty, co chtějí auto na sto let, pro svobodné matky s dvěma "ouvazkama" a potřebou vozit kočárek. Zkrátka pro všechny ty, jejichž požadavky denně odmítám se slovy, že benzínová auta z ukončených operáků v DE neumíme. Tohle je ale vyjímka. Jedná se o auto koupené nové v ČR, po prvním privátním majiteli, nekuřácké, nehavarované, nepoškozené a nadmíru pečlivě servisované. Je…
Tuto 3-místnou užitkovou boudu prodávávámé v komisním prodeji od našeho kamaráda, který obchoduje z čaji a tak máte jistotu, že auto nebylo přetěžované. Vůz je kupován nový v České republice, po prvním majiteli, nekuřácký, byla na něm jedna drobná škoda, při které byl měněn LP Blatník a LP dveře za fungl nové. Veškeré servisy a škodu máme doloženo fakturami, bylo pravidelně servisováno, momentálně jsme provedli výměnu předních brzdových destiček, poslední pravidelný servis byl dělán ve 114.109 kilometrech. Obutí je k vozu dvoje, zimní pneu o vzorku 5 mm, letní pneu o vzorku 5 a 2 mm. Zkrátka a dobře dvě…
Popis:  S-Max je koupen po ukončeném operativním leasingu ze SRN, po prvním majiteli, nebouraný. Obutí je k vozu dvoje, letní kola jsou obuty na plech. discích se vzorkem 4 a 2 mm, dvě pneušky vyhodíme a dostanete nové. Zimní kola jsou na alu discích se vzorkem 6 a 5 mm. Na rozvody je ještě času dost, dělají se ve 200.000 kilometrech. Poslední inspekce / výměna oleje byla provedena ve 161.362 km. Další údržba vás čeká ve 181.000 km. Máme hlášeny dvě škody na přední nárazník za 562,- Euro, levý práh za 1466,- euro. Zbytek auta má originální lak, tento stav…
Popis:  Golf je koupen po ukončeném operativním leasingu, po prvním majiteli, nebouraný, nelakovaný od Volkswagenu z Německa. Rozvody se dělají ve 210.000 km, po dovozu provedeme výměnu oleje a filtrů a okoukneme celkový technický stav.. Dalších 15.000 nebo 30.000 km tedy nemusíte nic řešit. Záleží na vás, jak hodně jezdíte. Obutí máme zimní na hliníkových vw kolech, hoolt si příště budu muset vzít lepší prut, abych chytil auto s letním obutím. Po dohodě s novým majitelem bychom vyřešili letní pneu za příplatek, jedna pneu o rozměru 205/55/R16 vyjde bratru na 1100,- kaček včetně DPH, což nepovažuji za nic tragického. Tento…
Popis:   Superba jsme koupili po ukončeném operativním leasingu v DE přímo z leasingové společnosti, po prvním majiteli, nebouraný, nekuřácký. Nemáme hlášeno žádné lakování, ani předchozí poškození. Tento stav vám ještě potvrdíme po dovozu, jakmile auto oběhneme měřákem na lak. Měřák laku máme velmi kvalitní a nemusíte mít obavy, že by zalhal. Rozhodně neprovádíme měření laku hřebíkem a podle hloubky drážky ........................ Ale musím říci, že toto jsme neprováděli ani za dřívější nadvlády komunistů a nebudeme provádět  ani za přicházející nadvlády komunistů.  Po dovozu výměníme olej, protože do výměny zbývá 700 kilometrů, aby jste měli o starost méně. Rozvody se dělají…
Popis:  Golfíka jsme koupili po ukončeném operativním leasingu přímo od Volkswagenu v DE, po prvním majiteli, nekuřácké, nebourané. Nemáme hlášeny žádné předchozí opravy, lakování. Jedinné bebí na laku je na pravém rohu zadního nárazníku, dále hlásím odřený plast pátých dveří, ale nevidím to nikterak tragicky. Kilometrů to má najeto akorát, motor vydrží hoooodně moooc, protože je to 2,0 TDI, výbava je CUP, navíc má adaptivní tempomat. Výměna oleje byla provedena ve 149.000. rozvody se dělají ve 210.000 km. Pneumatiky máme pouze letní na alu vw kolech se vzorkem 5 a 3 mm, dvě pneu výměníme za nové. Nový majitel si…
Popis: Koupeno u dealera v DE, nehavarované - kompletní lak je originální, nekuřácké, jeté pouze na dálky, bezvadný stav. Auto není po prvním majiteli důchodci, jak byste chtěli slyšet, ale je po druhém majiteli - nedůchodci, který s ním dojížděl denně 200km do práce. No a teď babo raď, co je lepší. Jakmile auto příští týden dovezeme, tak provedeme kompletní údržbu, protože do příští je ještě 3000m a to byste hned museli do servisu, což nedopustíme. Bude tedy po výměně všech filtrů, oleje, po kontrole, celé ho "chlapci z laborky" okouknou zespodu, jestli tam není schovaná kočka a nebo nevisí…
Popis:  Dnešním ránem si vám dovolujeme nabídnout Mondeo s větším kilometrem, ale za to mocinky dobře vybavené. Ford je koupen po ukončeném operáku z německé leasingovky, po prvním majiteli, nekuřácký, nebouraný. Nemáme hlášenu sebemenší škodu a damage protokol vykazuje nulové hodnoty. Kilometry jsou najeté jednou s rozumným Hansem. K vozu dostanete zdarma bez slevy 8x hliníková kola, letní forďácké kola mají vzorek 5 a 4 mm, zimní sada je se vzorkem 8 a 4 mm. Poslední servis byl proveden ve 171.941 kilometrech, další výměnu oleje je třeba udělat ve 192.000 kilometrech. V budoucnu vás budou čekat pouze rozvody, které na…
Popis:  Po hoooooodně dlouhé době jsme pro vás od německé leasingovky koupili VW Caddy MAXI s dvoulitrovým 103kw motorem a možností rozšířit počet sedadel na sedm. Vozidlo je po prvním majiteli z řádně ukončeného operativního leasingu z DE. Z hlediska historie škod máme na vozidle hlášenou jednu škodu, při které Němci lakovali přední blatník a přední dveře na pravé straně (rozsah škody nemáme k dispozici), zbytek laku na vozidle je originální. Ihned po dovozu provedeme pravidelnou údržbu v podobě výměny oleje, olejového filtru, vzduchového filtru a pylového filtru, protože poslední servis by provedený před 30.000 km, což je standardní Long-Life…
Popis: Sharana jsme koupili po ukončeném operativním leasingu, nekuřácké, nebourané, po prvním majiteli. Kompletní lak je originál, není a nikdy nebylo bourané. Z hlediska optiky je jediná odřeninka na spodní hraně předního nárazníku a jinak nemám co pitvat. Poslední servis byl proveden ve 121.329 km a další vás čeká za 9.600 kilometrů. Rozvody se dělají ve 210.000 km. Obutí je dvoje, letní alu kola vw se vzorkem 6 a 5 mm, zimní kola na plech. discích o hloubce dezénu 8 a 6 mm. Vybavené je to standartně, pro milovníky tepla je vybaveno přídavným nezávislým topením, aby "dětičkove" nastupovali do vyhřátého…
Popis:  Nový model Passatu jsme koupili na přání zákazníka od značkového dealera Volkswagen, auto je po prvním majiteli, nekuřácké, nebourané. Lakovány byly PZ dveře + PZ blatník. Lakování je uděláno velmi profesionálně a kdybych si nevzal zkoušečku, tak to nepoznám. Německý lakýrník svému řemeslu opravdu rozumí a uděluji mu pochvalu. Nejednalo se o žádnou velkou škodu, ale pouze lakování kvůli kosmetice, prozože PZ blatník je lakován po hranu u víčka nádrže a na PZ dvečích jsme zjistili v jednom místě zvýšený lak, tzn, že byly opraveny kvůli nějakému kamínku. Pneumatiky máme k vozu pouze letní se vzorkem 8 a 7…
Popis:  Passata  jsme koupili po ukončeném operativním leasingu od Volkswagenu, nebourané, po prvním majiteli. Passat má standartní výbavu, která je běžná u aut této třídy včetně Bixenonů a elektricky sklopného tažného. Rozvody se dělají ve 210.000. Letní alu vw kola mají vzorek 1 a 4mm, dvě letní šajzky vyměníme za nové bačkory, v ceně dostanete zdarma zimní kola na plech. discích se vzorkem 5 mm. Poslední servis byl proveden ve 112.000 kilometrech, ihned po dovozu uděláme údržbu. Škrábanečků je trošku více, ale nejsou nějak zdrcující, Bóďa rozleští všechno co půjde. Nad čelním sklem máme jednu reznoucí tečku, kterou ošetříme ještě…
Popis:  Standardního Passata, akorát, že v automatu DSG jsme koupili po ukončeném operativním leasingu, nekuřácké a po prvním majiteli. Máme hlášeny dvě škody na zadním pravém rohu za 1320,- euro a na předním levém rohu za 706 Euro. Poslední výměna oleje byla provedena ve 124.378 kilometrech, v 93.806 km byly děláný všechny brzdové kotouče a destičky. V 93.854 byla dělána vodní pumpa, která je klasickou bolístkou těchto motorů. Na přední kapotě jsou osekatiny od kamínků, ale tomu se nikdy nevyhnete u aut z Německa, protože tam helmuti nejezdí stovkou po dálnici, ale spíše stoosmdesátkou. Nejvíce nám vadí poškrábané sklo pátých…
Popis: Včera jsem vykoupili další Mondeo v novém kabátu. Jedná se o modelovou řadu 2015 s motorizací 1,5 EcoBoost. Vozidlo bylo kupované nové v Čr, mělo pouze jednoho majitele, interiér je nekuřácký, nepoškozený. Kompletní lak na vozidle je originální a bez poškození. Jediné malé poškození je ťupka na levém předním blatníku. Vozidlo bylo pravidelně servisované u značkáče Ford, poslední údržba byla provedena přesně před rokem, a tak je nyní ta správná chvíle opět zamířit do Fordu na kontrolu, aby nový majitel nepřišel o prodlouženou záruku FordProtect na 4 roky, platnou do roku 2019. To si nový majitel zajistí sám, aby…
Popis:  Náhody se občas dějí. Toto auto bylo koupeno snad nejrychleji v historii Rakaru od objednání zákazníkem a byla to trošku náhoda. Realizaci jsme zvládní během dvou hodin a doufáme, že nového majitele potěšíme. Auto je maximálně vybavené a zde je důkaz, že Higline neznamená vždy nejvyšší výbava, jsou to pouze kožená sedadla. K maximální výbavě už vám moc nechybí kromě několika bezpečnostních asistentů. Sharan je koupen po ukončeném operativním leasingu přímo od Volkswagenu v DE, nebourané, kompletní lak je originál, tento stav vám ještě potvrdím po dovozu. Nahlásit musím pouze několik oděrek, které nejsou nikterak podstatné a neohrožují jízdní…
Popis: S hrůzou zjištujeme, že jsme zapomněli udělat popis této Octavie. Auto je koupeno po ukončeném operativním leasingu přímo od VW, nebourané, nekuřácké, po prvním majiteli. Poslení servis byl proveden v 90.818 kilometrech. Obutí je k vozu letní na plech. discích s poklicemi škoda o vzorku 6 a 5 mm. Pokud vás odradí slovíčko Ambition ve výbavě, tak vás zklamu, tohle není žádná socka, oproti standartní výbavě má light a line assist, elektrické páté dveře,rozpoznání dopravním značek a velkou navigaci Columbus, která naviguje naprosto skvěle. Výhoda 2,0 v octavii je, že spotřeba není náchylná podle vaší nohy. Pořád to, žere…
Popis: Včera jsme při svých cestách po německu koupili vyjímečně starší auto, než na co jste u nás zvyklí, ale protože bylo u značkového prodejce, velmi hezké a za rozumnou cenu, dlouho jsem neváhal. Jedná se o Toyotu Avensis kombi s výbavou Sol, po prvním majiteli, se servisní knížkou, nekuřácké, nehavarované, zkrátka tak jak bych si představoval zdravé ojeté auto. Rok je to sice 2010, ale na ten to nejezdí. Jezdí to na benzín a protože je to japonec, tak bude jezdit do roztrhání těla. Auto je jak jsem psal nebourané, kompletní lak je orinální, kromě PP blatníku, který měl…
Popis: Pokud máte bohatý život plný malých a pokřikujících živelných pohrom, toto auto je pro vás dobrou volbou. Galaxík se sedmi místy uspokojí každého kdo potřebuje více prostoru, ale nechce jezdit s dodávkou. Každopádně auto je koupené přímo od leasingové společnoti ze SRN. Vozidlo je po prvním majiteli, který ovšem pracoval ve firmě jejíž název se změnil, a tak v německém TP jsou dva zápisy z jedné společnosti. Interiér vozidla je nekuřácký. Z hlediska historie škod jsou na vozidle dva záznamy: 1) z roku 2016 za 554€ levý přední roh (nic dramatického), 2) v minulosti opravená pravá strana bez asistence…
Strana 3 z 6

Sledujte nás

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.